Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Ε, όχι και χωρίς αυτοκίνητο

Παγκόσμια Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο… χωρίς την προέκταση του εαυτού μου! Πως θα το αντέξω Θεέ μου! Δηλαδή μου ζητάνε να κατέβω με τα πόδια τα δύο στενά που βρίσκεται το ΜΕΤΡΟ για να πάω με αυτό στην δουλειά μου… θα είμαι στο γραφείο σε 20 λεπτά…. Ακούς; Σε 20 λεπτά. Και τι θα κάνω τόσο χρόνο που θα κερδίσω; Με το αυτοκίνητο κάνω το λιγότερο 1 ώρα, αν βρω γρήγορα να παρκάρω. Έχω μάθει πια σε τέτοια πίεση που πραγματικά δεν μπορώ ούτε λεπτό να έχω ελεύθερο. Δεν ξέρω τι να κάνω με το χρόνο μου. Ενώ με το αυτοκίνητο έχεις μια άνεση ρε παιδάκι μου. Μία ώρα για να πας στην δουλειά άλλη μία να γυρίσεις τις κάλυψες τις δύο ωρίτσες. Άσε που εκτονώνεσαι κιόλας. Βρίζεσαι με τον μπροστινό σου που σταματάει απότομα ή αργεί να ξεκινήσει στο φανάρι κατά λίγα εκατοστά του δευτερολέπτου, βρίζεσαι με τον διπλανό σου που προσπαθεί να σε προσπεράσει ή δεν σε αφήνει να τον προσπεράσεις, βρίζεσαι με τον πισινό σου, βρίζεσαι με τον ανταγωνιστή στην θέση παρκαρίσματος, βρίζεσαι με τους πεζούς, με τους μηχανόβιους, τους ποδηλάτες. Ξεκινάει η μέρα σου δυναμικά. Και είναι και μια μορφή επικοινωνίας με τους συνανθρώπους σου. Παλιά οι άνθρωποι έλεγαν «καλημέρα» τώρα λένε «στραβός είσαι ρε»! Υπάρχει μια διαφορά, αλλά επικοινωνία είναι και αυτό!
Τώρα θα μου πεις ότι με τα λεφτά που δίνω για βενζίνη, για την φθορά του αυτοκινήτου, το πληρωμένο πάρκινγκ μου στοιχίζει ο κούκος αηδόνι κάθε μέρα, αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας… και να ταλαιπωρηθούμε και να την βγάλουμε φθηνά! Θέλεις να ταλαιπωρηθείς κύριε, να νιώσεις την ασφυξία του μποτιλιαρίσματος, να τσακωθείς με τους συνανθρώπους σου; Θα το πληρώσεις.
Έχουμε βέβαια και τους οικολόγους… «μην καταστρέφετε το περιβάλλον», μας λένε. Εντάξει βγάζει λίγα καυσαέρια το αυτοκίνητο μου, βάζω και εγώ το λιθαράκι μου στο φαινόμενο του θερμοκηπίου αλλά έχω μια άνεση από την άλλη. Πίνω το αναψυκτικό μου και πετάω στο δρόμο το κουτί (προσφέροντας δουλειά στους οδοκαθαριστές), τρώω το σάντουιτς μου το μεσημέρι και ρίχνω από το παράθυρο την χαρτοπετσέτα, κάνω δηλαδή οτιδήποτε για να δηλώσω στους άλλους ότι υπάρχω… και μεταξύ μας μια επιβεβαίωση είναι και το αυτοκίνητο για μένα. Νιώθω κάποιος! Μεταξύ μας όμως αυτό, γιατί στους άλλους λέω ότι το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ από ανάγκη. Και από ζήλια δεν προσέχω τους ποδηλάτες. Είπαμε μεταξύ μας αυτά.

1 σχόλιο:

Claudia Klein είπε...

Γεια σας, η εορταστική περίοδος είναι εδώ και πάλι, εκείνοι που έλαβαν δάνειο από εμάς θα πρέπει να βγουν και να δώσουν μια μαρτυρία για εμάς και όσοι δεν έχουν πάρει δάνειο από εμάς θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας τώρα.

Μικρή εισαγωγή για τον εαυτό μου.
Ονομάζομαι Claudia Klein, είμαι Γερμανός και εκπροσωπώ την Spotcap Global Financial Services. Παρέχουμε όλα τα είδη δανείων με επιδοτούμενο επιτόκιο 3%

Χρειάζεστε ένα δάνειο για να εδραιώσετε το χρέος σας πριν από το τέλος του έτους;
Χρειάζεστε ένα δάνειο για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή να επεκτείνετε την περίθαλψη σας;
Χρειάζεστε δάνειο για διακοπές;
Χρειάζεστε ένα δάνειο για να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο ή ένα σπίτι;
Χρειάζεστε ένα δάνειο για την εκκίνηση ενός νέου Έργου ή της Ολοκλήρωσης του τρέχοντος έργου σας;

Όποιοι και αν είναι οι λόγοι και χρειάζεστε χρήματα. Εδώ είναι η λύση στις οικονομικές ανησυχίες σας.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 |

Όταν πρόκειται για δανεισμό σε απευθείας σύνδεση, είμαστε πολύ αξιόπιστοι και αξιόπιστοι, Είναι πολύ σημαντικό να συνεργαστείτε με τη σωστή εταιρεία. Θα σας βοηθήσουμε να πάρετε το καλύτερο ποσοστό για το δάνειό σας Ανεξάρτητα από την πίστωσή σας! Αν ψάχνετε για οποιοδήποτε είδος δανείου, είμαστε η σωστή εταιρεία για να επικοινωνήσετε μαζί σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά δανείου μέσω αυτού του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | & Λήψη απάντησης Σε μια στιγμή.