Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Μπλογκοπαιχνιδο


Με κάλεσε η amelie να στύψω το μυαλό μου και να γράψω τρεις προτάσεις με αυτά που θα έλεγα στους πολιτικούς μας αν τους έβλεπα μπροστά μου. Μια φορά όταν βρέθηκα σε απόσταση αναπνοής με τον λόρδο Λιάπη δεν μπόρεσα να του πω τίποτα γιατί κρατούσα την κόρη μου (2 ετών) που ήθελε να του πετάξει πέτρα. Τέλος πάντων. Και πάλι δύσκολο είναι γιατί πρέπει να τα πεις στους πολιτικούς με μια γλώσσα που μπορούν να καταλάβουν και είναι δύσκολο να βρεις την κατάλληλη γλώσσα για να επικοινωνήσεις για παράδειγμα με τον Γιακουμάτο ή τον Πολύδωρα (τυχαία τα ονόματα)

Ας προσπαθήσω όμως:

1. Τι είδους άνθρωποι είστε που δεν ντρέπεστε να κάνετε μια τέτοια δουλειά;

2. Πόσο ηλίθιους νομίζετε ότι είναι οι ψηφοφόροι και πόσο ηλίθιοι είναι πράγματι;

3. Υπάρχει φορά που λέτε μια αλήθεια στον εαυτό σας γιατί προς τους τρίτους ξέρουμε την απάντηση...


Θα μπορούσαν να είναι άπειρες οι ερωτήσεις ή οι προτάσεις αλλά σέβομαι τον περιορισμό.

Με την σειρά μου θα καλέσω κάθε έναν από τους μπλογκοφιλους και επισκέπτες να γράψουν τις δικές τους προτάσεις.

3 σχόλια:

Roadartist είπε...

"γιατί κρατούσα την κόρη μου (2 ετών) που ήθελε να του πετάξει πέτρα"

χαχαχαα :) σε καταλαβαινω και εσενα και τη κορη σου..
Οντως ειναι δυσκολο να βρεις τι θα τους πρωτοπεις..
Και εγω δεν ξερω..
Μαλλον θα διαφοροποιηθω λιγο στο παιχνιδι και θα πω πραγματικα σκεψεις που εχω για θεματα που με απασχολουν..
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ αν αφεθω θα τους εχωνα τρελο βρισιμο.. :((

mikros fokion είπε...

@roadartist οταν τους φτυνεις λενε ευχαριχτω γιατι νομιζουν οτι τους δροσιζεις... ασε δεν εχουμε καμια ελπιδα με δαυτους.

amelie είπε...

πολυ ωραιες προτασει μικρε φωκιων... στο στοιχειο σου...χαχα
!!!
γεια χαρα