Τα ύστερα του κόσμου: Ο Χατζηνικολάου "φωτογραφίζει" ως ακροδεξιό τον Άδωνη;
-
Στην εκπομπή του στις 17 Νοεμβρίου 2022 ο Νίκος Χατζηνικάλου είπε ότι οι
ακροδεξιοί λένε αποδεχόμενοι την θέση της χούντας ότι δεν υπήρχαν νεκροί
στο ...
Πριν από 2 χρόνια
8 σχόλια:
Το πρώτο μπουκοτάζ, που έγινε με σαφή στόχο το γάλα πάνω από 1 ευρώ, σημείωσε τεράστια επιτυχία, αλλά μας έδειξε ότι είχαμε υποτιμήσει, το πόσο αδίστακτο και αμετανόητο είναι το καρτέλ του γάλακτος.
Ενώ τις πρώτες μέρες, στην διάρκεια του μπουκοτάζ, έδειξαν ότι έχουν πρόθεση ανταπόκρισης στο αίτημα των πολιτών για κτύπημα της ακρίβειας, στην συνέχεια μόλις πέρασε μία βδομάδα, συνέχισαν την γνωστή κερδοσκοπική τακτική τους, κρατώντας τις τιμές στα επίπεδα που είχαν διαμορφωθεί.
Εμείς οι πολίτες από την άλλη πλευρά, βγήκαμε ΝΙΚΗΤΕΣ, επειδή μάθαμε, ότι είναι ΜΥΘΟΣ η αδυναμία μας να συντονισθούμε.
Βγήκαμε νικητές, επειδή όχι μόνο ανταποκρίθηκε ο κόσμος, με εκπληκτική συνέπεια και πειθαρχία.
Εικόνες με ράφια με γάλατα σε Σουπερ Μάρκετ, όπου η στήλη με τα χαμηλότερης από 1 ευρώ ήταν εξαντλημένη, ενώ ταυτόχρονα τα γνωστά επώνυμα ακριβά γάλατα ήταν απούλητα, γέμισαν τις τηλεοράσεις, τις εφημερίδες και το Ιντερνετ.
Εικόνες που πολύ λίγα μετέφεραν από το πραγματικά ενθουσιώδες πνεύμα με το οποίο οι πολίτες συμμετείχαν στην καμπάνια.
Αρκεί να μεταφέρει κανείς, διάλογους, με νοικοκυρές, που φωνάζουν, τι κάνεις εκεί(;), σε άλλες νοικοκυρές που απλώνουν το χέρι να πάρουν, ακριβό γάλα. Δεν είπαμε ότι δεν αγοράζουμε κανείς μας γάλα ακριβότερο από 1 ευρώ. Το είπαν , το έζησαν , το κάναν πράξη, το κάναν νίκη. Πρώτα απ'όλα νίκη αυτογνωσίας.
Τώρα όλοι ξέρουμε, ότι μας περιμένουν για την επόμενη μάχη.
Μερικοί μάλιστα "αρμόδιοι" ξεκίνησαν αυτή την μάχη, με λάθος αιτήματα και τρόπους.
Αυτός είναι και ο λόγος που σπεύδουμε σε αυτό το κάλεσμα, όλων των μπλόγκερ, ώστε να συντονισθούμε και να οργανώσουμε τον "δεύτερο γύρο".
Θα πρέπει να ολοκληρώσουμε την μάχη για το φτηνό γάλα, όχι πιά με μια μάχη με χρονικό πέρας, αλλά με μια μάχη με σαφέστερους στόχους και τέρμα την νίκη.
Για να το πετύχουμε αυτό, χρειάζεται να βάλουμε τους στόχους μας με απόλυτη σαφήνεια.
1. Στόχος μας δεν είναι να εξαντλήσουμε τα φτηνά γάλατα ετικέτας, αλλά να φτηνύνουν τα "επώνυμα" γάλατα.
2. Δεν θα πρέπει να υπάρχει περιορισμένη χρονική διάρκεια αλλά να επιλεγεί έτσι ο στόχος , που να μας επιτρέψει να συνεχίσουμε μέχρι να συμμορφωθούν οι κερδοσκόποι του καρτέλ γάλακτος.
3. Προτείνουμε την εκ περιτροπής αποχή από το γάλα των εταιρειών ΔΕΛΤΑ, ΦΑΓΕ, ΔΩΔΩΝΗ, ΟΛΥΜΠΟΣ κλπ, με κλήρωση ή με αλφαβητική σειρά ή με σειρά, μεριδίου στην αγορά, με διάρκεια αποχής από την αγορά των προϊόντων της για διάστημα μιας εβδομάδας διαδοχικά για την κάθε μία, μέ διακοπή μόνον αν επίσημα ανακοινώσει η συγκεκριμένη εταιρεία, ότι συμμορφώνει τις τιμές της κάτω από το 1 ευρώ, αλλιώς κυκλικά να συνεχίσουμε νέο κύκλο αποχής με την ίδια σειρά, αλλά με δύο εβδομάδων αποχή αυτή την φορά.
Προτείνω αν ονομάσουμε την καμπάνια Μπουκοτάζ "Ρώσικη Ρουλέτα", ειδικά αν επιλέξουμε την σειρά των εταιρειών να την κάνουμε με κλήρωση.
Πιστεύω ότι οι πολίτες, είναι αρκετά θυμωμένοι για να επιτρέψουν στο καρτέλ των κερδοσκόπων να ΝΙΚΗΣΟΥΝ.
----------------
Ετοίμασα αυτό το κείμενο, για πλατφόρμα. Κοίταξέ το και διόρθωσέ το ή γράψε ένα άλλο, σ'αυτό το πνεύμα ή διαφορετικό, να το δούμε.
Η ίδια πρόταση ισχύει και για την βενζίνη όπως είναι φανερό.
Ίσως θα έπρεπε να φτιάξουμε και ένα Μπλόγκ με τίτλο και θέμα τα Μπουκοτάζ στο γάλα και την βενζίνη τουλάχιστον .
Προτείνω, τίτλο, "ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΕΥΡΩ, ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ" ή "Ρώσικη Ρουλέτα στο γάλα και την βενζίνη"
Δες κι αυτό
http://kokkakis.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=9831&blid=193
@xoriatis
συμφωνω σε ολα οσα λες εκτος απο το εκ περιτροπης και αυτο γιατι πιστευω οτι θα ειναι δυσκολος ο συντονισμος και θα μπερδευτουμε. εμεις οι μπλογκερ εχουμε την δυνατοτητα της αμεσης ενημερωσης αλλα οι καταναλωτες που δεν μπαινουν στα μπλογκ θα παρουν την πληροφορια του μπουκοταζ με διαφορα χρονου.... μπορει δηλαδη καποιος να ακουσει για το μποπυκοταζ στηνΔΕΛΤΑ πχ οταν θα εχει περασει η εβδομαδα και εμεις θα μιλαμε για ΦΑΓΕ... η γνωμη μου ειναι ξεκιναμε αλφαβητικα με πρωτη την ΔΕΛΤΑ μεχρι να μειωθει η τιμη του γαλατος στα 85 λεπτα και στην συνεχεια παμε στην επομενη εταιρεια.
πιστευω οτι αν πετυχομε την πρωτη νικη ολα θα ειναι διαφορετικα μετα.
ας βαλουμε ολοι οχι απλα μια αναρτηση αλλα ενα μοτο σταθερο και ας ξεκινησουμε την διαδοση του μηνυματος.
@jerri καλως ηρθες
Μέσα κι εγώ.
Παιδια αυτο που χρειαζεται ειναι ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ και ολοκληρωμενο μπουκοταζ. πχ λεμε ΔΕΛΤΑ. 30 μερες ΚΑΝΕΝΑ προιον της ΔΕΛΤΑ μεχρι να ριξει το γαλα (τουλαχιστον) στο 1,00€. Μετα ΜΕΒΓΑΛ, ΦΑΓΕ κτλ (αλφαβητικα το παω), ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, κανεις δεν ψωνιζει απο ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ μεχρι πχ να ριξει τις τιμες στα χ προιοντα. Η προβοπ η ειναι ευκολη, αν δημιουργησουμε το Logo και γινει η αναρτηση σε ολα τα μεγαλα και μικρα blogs και απο στομα σε στομα θα το μαθουν ολοι γρηγορα. Η αρχη ειναι δυσκολη,μετα μονο που θα λεμε ποιος ειναι ο στοχος , θα ριχνουν τις τιμες ΠΡΙΝ κανουμε το μπουκοταζ.
Καλημερα και απο μενα,
Καταρχας θα πρεπει να το κανουμε πιο οργανωμενα παιδια. Συμφωνω με τον "ανωνυμο" το μπουκοταζ να γινει σε ΟΛΑ τα προιοντα μιας εταιρειας, να παει αλφαβητικα, κυριολεκτικα να τους γονατισουμε. Χρειαζεται ενα δυνατο σλογκαν (καλο αυτο που εκανες αλλα δεν ειναι τραβηχτικο).Ας βρουμε εναν bloger που μπορει να το κανει πχ vavanta, bang και να το ξεκινησουμε επισημα και δυναμικα.
@ βλαχοκυριλε καλησπερα.
@ ανωνυμε 9.44
συμφωνω για τον στοχευμενο μποικοταζ, απλα πιστευω οτι δεν πρεπει να οριοθετησουμε χρονο αλλα αποτελεσμα, και πιστευω και εγω οτι αν διαδοθει (που θελει σιγουρα το χρονο του) μπορουμε να εχουμε αποτελεσμα
@ απλε πολιτη
καθε προταση για σλογκαν ειναι δεκτη.
Το ΚΕΠΚΑ κύρηξε μπουκοτάζ αόριστης διάρκειας σε όλα τα προιόντα της ΦΑΓΕ.
www.kepka.org
Δημοσίευση σχολίου